Eski Bir Dost Gibi

  Merhabalarr,  merhabalar efenim. Hoş geldiniz sefa getirdiniz. Nasılsınız, iyi misiniz? Şimdi sizlere benim çokk sevdiğim, Sayın Saadettin ÖKTENAY'ın nacizane parçası olan aşkın kanunu sesledireceğim efenim.. Aşkınn kanunuu yazzsam yenidenn..
 
  Yo, yo hayır. Girişim böyle değil.
 
  Efenim, şimdi nasıl başlanır ki söze? Ben kendi çapında çeşit çeşit yazılar yazan, hayata farklı pencerelerden bakmayı seven, kendi dünyasında yaşayan küçücük bir insanım. İçimdeki ilhama "Dur!" diyemediğim için de git gide artmakta yazılarım. Artık güzel bir ortamda paylaşmak gerekiyordu ki ben de burayı tercih ettim. Bundan sonra düşündüğüm, yazdığım ne varsa buradan takip edebileceksiniz.
  Kendi kendime çok konuştum zamanında ama şimdi zaman; size açılma zamanı.

  Evvett.. Kahveler hazırlansın, bazı yazılar şiddetli aşk içereceğinden çikolata da alınsın ve düşünün ben sizin çok eski bir dostunuzum. Evinize dertleşmeye geldim ve hikayelerimi anlatıyorum.
Hadi, hazırsanız gelin, başlayayım anlatmaya..

Yorumlar

Popüler Yayınlar